Somethings Important

Image and video hosting by TinyPic Copy paste dari blog ini diharamkan kecuali di izinkan oleh owner !

Tuesday 21 June 2011

Hack Image !

holaa . khairul shahmi here ,
nk memperkenalkan program yg bru ku jumpa iaitu IMAGE WORM

function adalah untuk menghack gmbar di pc orang lahh


1. Sekarang, pilih mana-mana imej pada komputer anda. Imej ini akan digunakan untuk menggantikan semua imej pada komputer mangsa iaitu semua imej pada komputer rakan anda akan berubah kepada imej yang anda pilih.

2. Selepas memilih imej, klik pada "cacing Membina" dan cacing Imej akan mencipta fail server.exe dalam direktori semasa.

Nota: Jangan bukak fail server.exe pada komputer anda sendiri. Saya tidak tahu bagaimana untuk membatalkan perubahan yang dilakukan oleh hack imej ini. Jika anda ingin mencuba pada komputer anda, pastikan anda menggunakan Deep Freeze 6 perisian sebelum menjalankan file server.exe.

3.Hantar gambar ini binded kepada rakan anda dan minta dia untuk menjalankan di komputer beliau. Selepas menjalankan, fail server.exe kami senyap akan memasang sendiri pada komputer mangsa dan semua imej beliau akan berubah kepada imej yang dipilih dalam 3 Langkah anda.


harap korang paham , sbb aku mls nk translate . so, aku translate gne google translate .. 


bgi aku senang sgt gna benda ni , tpi tktawu lah klau ada yg lembab kurang paham . haha .

password - noobieshack.blogspot.com

ADA APA-APA MASALAH PM SAYA DEKAT FACEBOOK -khairulshahmi@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Followers